Startseite
  Über...
  Archiv
  ***pics***
  Gästebuch
  Kontakt
 


 

http://myblog.de/cherry-juice

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
Dr erste Eintrag!!! *jubel*

Juhu...i hab dr esrte...löl^^

Was erzähl i euch denn jetzt so??? i hab heut mal wiedde an EXTREM unkreativen tag...da isch so was echt schwer!!!

Also mal zu Halloween. Gestern war echt geil...voll viel fun!!! Sieht Naddi au so wa??? Und die Bilder...juhu...sin geil wora...könnad ihr ja eh scho angugga...bei ***pics***...gell die sin geil??? Man...hab jetzt sicher 5mal "geil" gsagt...wie scho gsagt...voll unkreativ heute...waren gestern eifach zu lang auf...*hehe*...

So des wars mal für heut...CüüCüü...

(macht au ja alle GÄSTEBUCHEINTRÄGE!!!)

 

1.11.06 15:11


i bin au da!!!

also...des isch ja jetzt mal mein erster eintrag...und i hab kein plan was i schreiba soll...-_-

yup...da muss i dr Lene voll und ganz zustimma...halloween war geil!

und die bilder sin au cool!!! mir hen uns wieder selbst übertroffa...

*stolz auf uns beide bin*

ich hoff au mal dass euch unsre page gefällt, weil mir gebat uns da echt voll mühe mit und freuen uns au über jeden gästebuch eintrag...also schön reinschreiben! ^^

bis denne...

1.11.06 21:55


1. "schnee"

also hier bin i nomal kurz...i wollt nur saga dass des wetter echt abnormal isch! weil heut hats scho so nen leichten graupelschauer bei uns geba...und mit a bissel fantasie ko ma au schnee drausmacha! *höhö*

der erste schnee in diesem jahr am 1.11! isch irgendwie lustig!

gut es hat ja scho schnee in diesem jahr geba...aber des war ja im märz...aber egal, sonst schwafel i no irgend nen kompletta shit zamma und des hat dann gar nix mehr mit dem zu tun was i eigentlich saga wollt...naja, so bin i halt!

was i aber komisch find isch, dass es ungefähr 5 kilometer weiter nix gab...und deswega frag i jetzt mal mein lene schatz obs bei dir au so was wie schnee gab...^^

aber i geh dann wirklich mal...sonst nerv i euch nur no viel zu sehr! ^^"""

1.11.06 22:35





Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung